051-3881-5201

مشاوره رایگان

051-3883-1179

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

مشهد، بلوار وکیل آباد، کوثر شمالی

بین کوثر شمالی 24 و 26، پلاک 118، واحد یک

شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

پوشش موبایل در محیط باز

پوشش موبایل در محیط باز

پوشش موبایل در محیط باز

ضریب نفوذ موبایل آنقدر بالا رفته که نیاز به یک ارتباط ثابت و پایدار، تبدیل به ضرورت شده است. برای این نوع ارتباط هم، به آنتن کامل موبایل نیاز داریم. مشکل آنتن‌دهی در شهرها از بتون و دیوار شروع می‌شود و با فاصله‌ها در نقاط دورافتاده ادامه پیدا می‌کند. گسترش و افزایش دکل‌های مخابراتی محدودیت‌هایی دارد و به‌راحتی نمی‌توان تعداد آنها را بیشتر کرد.

محیط های واقع در نقاط کور و فاقد سیگنال تلفن همراه، از جمله کوه ها و نقاط صعب العبور به خاطر واقع شدن در نقاط فاقد پوشش، دارای مشکل آنتن دهی می باشند . به وسیله ی استفاده از تکرارکننده های موبایل(ریپیتر موبایل) می توان به راحتی این مشکل را حل کرد .

این شرکت با دارا بودن راه کارهای جامع و استفاده از ریپیترهای توان بالا می تواند پوشش موبایل را توسط تکرار کننده پرقدرت بصورت  outdoor در محیط های باز و نقاط دور افتاده مانند معادن ، سد ها ، سایت های نفت و گاز ، کارگاه ها و کارخانه ها و روستاهای فاقد آنتن دهی ایجاد نماید .

تقویت کننده موبایل و تکرار کننده با توان بالا محیط های باز : این نوع تقویت کننده ها معمولا برای محیط های بیرونی با متراژ بالا  مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع تقویت کننده های تلفن همراه انواع مختلفی دارند. همچنین ریپیتر ها معمولا برای محل هایی که فاصله زیادی با BTS دارند و یا شهرک های صنعتی دور افتاده و مکانهایی که نیاز به پوشش دهی وسیعی دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

راه حل تقویت کننده های خارجی : در صورتی که محدوده بدون سیگنال و یا دارای سیگنال ضعیفی باشد می توان از یک تکرار کننده (ریپیتر) پرقدرت مرکزی جهت افزایش پوشش چند کلیومتری و بصورتoutdoor  در فضای باز استفاده کرد. با نصب این سیستم در محیط، مشترکین می توانند در نقاط دور افتاده و خارج شهر از شبکه موبایل در محیط باز و حتی داخل ساختمان ها استفاده نمایند . این تکرار کننده ها در انواع مختلف و با توان های متفاوت با توجه به نوع محیط مورد پوشش انتخاب می شوند .

این تجهیزات برای پوشش شبکه در داخل ساختمان های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با این دستگاه ها بسته به شرایط جغرافیایی می توان امواج تلفن همراه را تا فاصله 30 کیلومتر دورتر انتقال داده و سپس یک محوطه باز تا مساحت 100.000 متر مربع را تحت پوشش قرار داد. این دستگاه ها برای روستاها، معادن، کارخانجات، سدها و سایر مراکز دور از شهر و خارج از سرویس دهی شبکه تلفن همراه، ارتباطی با کیفیتی بالا به ارمغان می آورد. این تجهیزات با توجه به مسافت و محوطه تحت پوشش، شامل مدل های متفاوتی است. در جهت تأمین تجهیزات تکرارکننده GSM با بهترین کیفیت، این شرکت نمایندگی انحصاری  Sunnada را اخذ نموده و همچنین مجوزهای لازم از سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور را برای تأمین این تجهیزات دارا می باشد.

در این پروژه ها، قبل از هر اقدامی، نیاز به کارشناسی از منطقه مورد نظر و تست و اندازه گیری پارامترهای لازم با دستگاه ای پیشرفته، جهت ارائه سایت پلن و طرح جامع و عملیاتی نصب دستگاه رپیتر موبایل می باشد. اطلاعات خروجی پس از بازدید از سایت و تحلیل نتایج تست TEMS عبارت است از: بهترین مکان نصب سایت ، نوع و ارتفاع دکل ، نوع تقویت کننده و تکرار کننده موبایل ، تجهیزات جانبی شامل آنتن های Donor & Service ، مکان آن ها روی دکل و نهایتا FSR سایت می باشند.

از خدمات شرکت ارتباطات پیام موج می توان به اجرای پروژه های مخابراتی بصورت کلید در دست، نصب و راه اندازی سایتهای رپیتر، فروش رپیتر موبایل ، فروش انواع رپیتر (تکرارکننده تلفن همراه)، رپیتر باند سلکتیو جهت تقویت آنتن موبایل در فضای باز با هر وسعت و مساحت، تکرار کننده و تقویت کننده تلفن همراه با قابلیت پشتیبانی از کلیه اپراتورهای همراه در ایران دارای نمایشگر جهت مانیتورینگ قدرت و پوشش هر اپراتور، تنظیم پوشش و نمایش خطاهای ناشی از نصب، دارای ترافیک و پهنای باند نامحدود جهت پوشش همزمان مشترکین در محدوده پوشش و پشتیبانی از کلیه امکانات همراه بصورت همزمان اشاره نمود.

 این سیستم بصورت انحصاری علاوه بر پوشش امکانات voice و sms قابلیت پوشش و پشتیبانی کلیه امکانات فعال همراه اعم از اینترنت را در در منطقه مورد نظر و محدوده مورد پوشش دستگاه فراهم می کند.

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.